Thursday, January 28, 2010

Killinggänget

Var och såg dessa gossar på Draaamaaatiska teatern igår. Föreställningen var rolig och jag skrattade åt det roliga och funderade över det djupa.
I slutet tåg de fram en läskig maskin som de kallade "fittsönderslitar maskinen" publiken vrålskrattade, och jag med tills skrattet fastnade i halsen.
Jag sa ordet tyst för mig själv fittsönderslitar maskin, samtidigt som jag sa det insåg jag att det är en precis sådan jag bär under mitt hjärta.
En fittsönderslitar maskin.

3 comments:

Bätty said...

HJÄLP! Du kan få låna min tröja som jag bar när jag hade Loppan i magen - med texten Rosemarys baby...

Bätty said...

PS jak vill åsså se Killingarna... :(

Ullton said...

Hahaha Det vore något med en sådan tischa. Killingarna var ok, det var inte överdådigt..