Tuesday, January 05, 2010

Parasiterad

Jag har inte mask i magen utan något helt annat. Utan att jag riktigt vet hur det har gått till så växer det nu en liten Snickarlärling eller kanske en nobelpristagare i mig.
Tänk vilket utfall ett 7 minuters onsdagsnöje kan få.
Ännu är det ganska tidigt och mycket kan ännu hända, men det känns cool.
Det jag inte riktigt räknat med var hur mycket en lite räka skulle påverka ett rejält fruntimmer som jag, och inget går att hejda.
Jag gråter när jag ser en halt hund, jag andas in med munnen och ut med rumpan, och jag inser nu hur mycket jag borde ha värdesatt min tidigare regelbundna avföring.
Det konstiga med hela grejen är att jag nästan njuter av fördärvet.

4 comments:

SixesAndSevens said...

Men gratts då hörrö! :) Vad kul att jag läst hos dig så länge nu... Hängde ju med dig i Paris och allt möjligt. :)

Ullton said...

Tackar Tackar! Under min tid i Paris trodde jag inte att jag skulle sitta i den här sitsen så snart.. Men nu börjar en ny resa. Får kanske döpa om bloggen till Inside Ullton.. hehe

Anonymous said...

Ett stort GRATTIS till dig Ullis!
Hoppas att allt är bra med dig och att du kommer att må prima hela tiden.
Bamsekramen till dig och Grattis än en gång och Lycka till med det som finns "Inside Ullton" ;=)
"En fd.Parismamma som nu bor i Malmö"

Sofia said...

Grattis Ullis!Exciting, exciting! Ser fram emot att läsa din tolkning av kroppsloga fenomen som uppstår under en graviditet. De sedvanliga böckerna i ämnet ger ju ganska förnumstiga och trista förklaringar till allt!Kram, Kalsongmannens kvinna