Sunday, January 25, 2009

John Cleese

John Cleese är lurad.
Han trodde att han var ihop med en 27 åring, men det visade sig att donnan var 45.
Då undrar jag genast hur många 27 åringar John sett i sin dag?
Borde han inte märkt något?
Men han kan vara lugn, ALLA som lever i förhållande är egentligen lurade. För alla försöker ju visa sin finaste sida i början av ett förhållande, alla tummar nog lite på åldern.
Men efter ett tag inser man ju att man har konstigare sidor än man från början trodde. Sidor man inte sett förens ens partner lite försiktigt påpekar dessa.
Jag var i allafall ärlig från början, jag spillde två öl på snickaren på vår första dejt, på andra dejten slog jag sönder hans kaffekokare.
Jag var med andra ord gulligare än någonsin, och det är jag fortfarande om ni frågar mig.

No comments: