Tuesday, January 27, 2009

Bloggtips

Hamnade på en helt fantastisk blogg idag, den var egoistiskt skriven och helt utan självdistans.
Så här kommer några tips på hur den bloggaren tipsade alla andra om hur man skulle få sin egen lilla skitblogg känd.

Man skulle börja med att skriva hur man skötte sin hud (som hon utgick ifrån-var fantastisk)
Jo kära vänner jag tvättar ansiktet med Nivea tvål, förut hade vi barnängen men jag har bytt för snickaren luktar godare i håret med Nivea-jo han använder tvål i håret.
Sen kletar jag lite Helosansalva i mitt anlete, eftersom salvan även används till alla kospenar i detta land är den både antiseptisk och seg- passar mig utmärkt.

När andan faller på och jag inte är sen förekommer det ibland smink- då är det främst lite mascara som hastigt och lustigt kletas på mina långa fransar, ofta kommer det lite utanför fast det brukar jag inte se förrens jag ska tvätta bort det hela.

Sen skulle man skriva om sina kläder och sin figur.'
Insåg i går att jag hade en tröja på mig som jag köpte år 2000.. Jag gillar att vara lite piffig, men långt ifrån alltid.
Ja vad ska jag säga om figuren, kanske som ett timglas där sanden rinner jävligt fort igenom-om ni fattar vad jag menar.

man skulle också skriva om vilka affärspartner och sponsorer man arbetade tillsammans med- Det måste nog vara pappa som är huvudsponsorn, fast jag har klarat mig på egna ben länge nu.
Ja sen Snickaren då kanske, han betalade äggen sist.

Det kommer nog aldrig bli en stor blogg..

2 comments:

Anonymous said...

ger mej nu till känna som en av de regelbundna läsarna! du har ju en mycket trevlig blogg :)

Ullton said...

haha I think I know you...