Saturday, January 24, 2009

Barnens ö

Nu har man varit på barnens ö, tillsammans med 80 personer som man egentligen aldrig träffat förut. Det är konstigt hur nya grupper bildas och hur inpräntad ens egna roll i gruppen är.
JAg är funderaren.. Nu vet den som gärna är tyst och funderar noga innan den säger något, ni vet den som är politiskt korrekt..
Eller så ljuger jag nu och jag egentligen är en hisklerlig ledartyp, som gillar att styra och ställa.
Ja Ja det är lite svårt att veta.
Men hur som helst nu vet basgrupp 7 vad slidkyla är, och att rödvin är det bästa sättet att bli av med den.

3 comments:

Madde (maddepladder) said...

Hahaha, gissar att basgrupp 7 never knew what hit them! :D

Anonymous said...

Jag undrar, precis som basgrupp 7, vad slidkyla är för något?

Och nu måste jag nog hålla med Snickarn. Har du blivit så himla upptagen med pluggeriet att du inte hinner blogga, ÄLLER?

Ullton said...

Madde, antagligen vet dom inte det..
Bätty, det har varit lite torka men det har varit lite mycket denna vecka..