Monday, December 29, 2008

och nu sanningen om 2008

Saker som stör mig:
- Snickarens källsortering- Vill man sortera får man också åka iväg med skiten!
- Sura disktrasor, det är min fobi och jag slänger fler än vad folk tror, för jag gör det i smyg.
- Konsumtion- Framförallt min egen- varför har jag en oförmåga att spara?
- Hår under armarna, känns som det växer snabbare nu.
- Mitt skäggstrå på kinden
- Platta fötter- önskade mig hålfötter av tomten, men jag plaskar på som vanligt tillsynes utan lufthål under fotsulan.
- Tysk porr- det gör väl alla?!
- Människor med stort ego- därför hyser jag ett visst självförakt.
- blondinbella- för det känns hippt.
- Alla välgörenhetsorganisationer som far runt och tigger hela tiden- Jag ger pengar till fyllon när de ber om det!
- Snickarens bowlingklot- inga kommentarer
- att jag inte fått en egen fet diamant ännu- Såg att de skulle börja rea ut ädelstenarna så nu är det bara en tidsfråga (eller en förståndsfråga)
- Thairestaurangen mittemot- Rå lök är inte wookad!
- Rödvins mustascher- Var kommer dom ifrån?
- Finanskrisen- ska jag shoppa Sverige fritt?
- Vuxenproblem- räntor, elbolag - I don´t give a damn! ( But I have to)
- Noppiga tröjor- No comments

Saker jag gillar
- Tomten
- Snickaren- För det mesta
- Familjen
- Majsan+ alla andra djur framförallt kattungar.
- Fred på jorden- har det någonsin hänt.

Och jo, nu ska jag sova

No comments: