Sunday, December 14, 2008

Festen är över

Efter många turer gick festen av stapeln, alla var här, eller inte alla och det är jag lite tacksam för eftersom hemmet var synnerligen fullt (på alla sätt)
Men moset blev gott och alla hade det trevligt.
Jag fick en badmössa som jag kommer att använda hela tiden året om!
O och M hade fixat en korg fylld med fina saker, många av grejorna gick i gult och svart och jag har nu så mycket coco chanel produkter som en kvinna kan drömma om.
Alla hade kul och barnen läste Kama Sutra, gud vad tysta och lugna de blev när de fick en spännande bok att titta i, att små kusinerna var så intresserade av litteratur?!
Fina Mia och E hade med sig en underbar korg med smaskigheter och en "mina vänner bok" som alla skrev så fint i, några av självporträtten kommer upp på bloggen.
Nu ska jag wooka i min nya fina panna.
TACK alla som kom.
Puss

No comments: