Saturday, December 27, 2008

Det har varit en urmysig jul, klappar, kusiner, och glögg.
Det sorgliga var att Snickaren blev sjuk och kunde inte vara med. Tydligen var det inte bara han som blev sjuk, hela hans släkt har tydligen kräkt och bajsat i mellandagarna.
Det var skitmysigt att vara hos mor och far, men det var också skönt att komma hem, jag gillar inte att leva i kappsäck längre.
Nu är jag hemma hos oss, min Snickare och jag.
Sitter framför TV:n och hör torktumlaren och känner Snickarglädje.

Kärlek är när man älskar någon fast dom bajsar mer än genomsnittet.

2 comments:

Anonymous said...

Krääääk och vem var det som kom med den elaka bacillen? Var det inte en ökänd bloggare som mumlade om en elak bacill som alla trodde var en bäbis i magen?

Ullton said...

När det gäller baciller är jag snål coh delar aldrig med mig...
Jag kan nästan lova att det inte var min bacill ni fick, jag gav nämligen min bacill till en enveten Amnesty international insamlare.