Monday, December 08, 2008

Mitt slott min snickare min diamant

Plus diskmaskin, torktumlare, tvättmaskin.
Nu sitter vi i slottet.
Allt känns underbart, men det är mycket att göra, men jag kan glatt meddela att vi nu bor i en av Stockholms vackraste lägenheter.
Och snickaren har bara gjort det ännu vackrare.
Allt känns något omtumlande, jag är liksom inte van vid detta, det jag verkligen inte är van vid är att ha fönster som är 3 gånger 3 meter. Dessa fönster har ännu inte fått gardiner så i morse när jag stod naken och tittade på utsikten insåg jag att en strålkastare var riktad mot mig, och att det satt en grävmaskinist och jobbade.
Mitt mål är att få honom att tuta.

2 comments:

Anonymous said...

Grattis! Vad roligt att du trivs!
Kram Kicki

Anonymous said...

Grattis (hoppas du får till en tutning...)
Vad önskas i inflyttningspresse då? Något som saknas i detta slott?