Saturday, February 03, 2007

Självransakan

Känner för att gifta mig, eller inte gifta mig kanske eller jo litegrann.
Så nu friar jag, eventuella kandidater får maila.
Gifter man sig med mig så finns det både plus och minus, jag listar

börjar med minus
- Skrattar för högt ibland
- Har en viss fotsvett
- ekonomiskt beroende
- blir ibland full och pinsam
- kan verka intensiv
- kan i vissa lägen verka lite känslokall
- är lite för ärlig i vissa lägen, och lite för lögnaktig i andra.
- pratar och skrattar som en kulspruta

och nu plussen
+ Är väldigt glad
+ är tillräckligt smart
+ jävligt rolig
+ duktig på att laga mat
+ Kreativ
+ härliga tuttar
+ duktig på människor
+ kommer antagligen att rädda världen
+ ödmjuk
+ kan vika tungan i tre veck
+ fin skosamling
+ Härlig familj
+ stora fötter
+ söt enligt mamma
+ och en alldeles fantastisk unik människa.

Så kom an då!
Adjö

4 comments:

Anonymous said...

Grabbar detta är ju er chans som inte dycker upp var dag, vilket kap mer plus än minus var hittar man inte det om inte i Paris. Kom igen nu. /S

Ullton said...

Tack! direktörn

Vi på Kantarellen said...

Hade jag inte redan varit gift, hade jag nog fan friat!

Ullton said...

HA HA mamselamsen, och jag lovar, friar du så säger jag JA!