Sunday, February 04, 2007

Ernesto

Har precis återkommit från ett marathonfika med Ernesto. Han är frilansande operasångare och han är helt fantastisk!
Vi fikade på Svenskakyrkan, efter ett otroligt samtal var det dax att runda av. Han sa då att han ville sjunga för mig. Vi smög in i kyrkan, och jag satte mig på första bänken, sen började han värma upp sin röst som han precis fått ett fint pris för.
Efter uppvärmningen börjar han sjunga Figaros bröllop för mig, jag slutade andas och tiden stod still.
Han stod nästan på knä och sjöng för mig, det var helt otroligt! sen fick jag en kyss. Tiden står fortfarande still.
Jag har fortfarande gåshud.
Jag vill föda hans barn.
Jag vill också vara bög.

2 comments:

Madde (maddepladder) said...

Nej nu tror jag du hittar på igen! ;-)

Ullton said...

Jag önskar att jag gjorde det! Faan det känns så surt att man inte kan få honom som sin.. Snyft.