Saturday, February 10, 2007

FOTON

I morgon eller dagen efter kommer det att komma kvalitetsbilder på Ullton. Vi har en vän här nere, i mobilen står det "Valerio hot italian"
Denne man är modefotograf, han har plåtat på alla stora tidningar. Ikväll tog han bilder på petite moi! jag sitter på en röd Mini bil.. med paraply.. hehe
Jag får bilderna i morgon.
Jag anvarar inte för hur bilderna blev, jag var full och han var ännu fullare.
Men det var kul, jag har aldrig blivit fotad så förut..
he was like
- chin dooown baby.. look at me.. not staight at me.. look at my hand! oohh that just perfekt.. put your hand there.. oohh thats perfekt ooh you are soooo beauteeefuul!
Allt detta på klingande italiensk/engelska!
I whant to be a modell

2 comments:

Anonymous said...

You are a model!!!!
Du blir ju alltid bra på bild, så bilderna blir säkert jätte bra. Har en riktigt bra bild på dig hemma, ska maila den till dig den här veckan!
Tusen kramar
Alexandra

Ullton said...

Hello ALex!
I hope you are fine!
I´m bakis..
Det var länge sedan nu min vän, har ringt ett par gånger men det är ofta upptaget, det är väl Ryan förstås.. hehe