Thursday, February 08, 2007

Hon fattas mig!

Nu är hon död.
Ännu en bystig blondin som det har gått åt fanders med.. Jag blir smått orolig för min egen del.. Jag är ju också blond och yppig.
Men vad är det som driver människor, Anna var nog helt klart driven av pengar och om drömmen att bli bekräftad. I brist på vänner och familj så kan man ju bli sedd bara man är lite rik.
Det är nog ingen fara för mitt liv tänker jag då. Rik lär jag aldrig bli, eftersom jag bara äger spenderarbyxor. Men hur löjligt det än låter så har jag väldigt många människor omkring mig som bryr sig om mig.
Kvällar som denna när man blir påmind om att människor tar livet av sig om dom inte har det, känns lite tunga. För all den kärlek mina föräldrar har till mig skulle räcka till många hundra människor, men det är det som är grejen, den är bara till mig och mina bröder. Det är därför vi är starka och inte dör just nu.
Sorgligt Anna.

No comments: