Friday, February 23, 2007

Före och efter



Jag fick en liten tankeställare när jag såg en reklamfilm om hur dom fixar med bilder för att få folk att se lite snyggare ut.
Vad vi brudar håller på att trixa, snacka om falskmarknadsföring. På bilderna ovan ser ni en Ullton med smink och en utan, ni får själva gissa vilken som är vilken..
Lägg sedan till en Bh med lite push, ett par klackskor som förlänger mina ben.
Till vilken nytta kan man ju fråga sig? Kanske vill man vara snygg helt enkelt, men samtidigt kan man ju förstå killars förvirrade uttryck när man vaknar tillsammans och jag ser ut som en annan människa.
You go to bed with Gilda, and you wake up with Ullton.

7 comments:

*SaKi* said...

Jag önskar mitt hår såg ut sådär när jag vaknade!!! RIKTIGT avis.
förresten så är du sötare med rufsigt hår....tycker jag i alla fall :)

Niciga brillor btw

Madde (maddepladder) said...

Wow, du är skitsnygg Ullis! Med och utan mejk, trix och fix!

Michis ser ut som hon ofta tittar nån annanstans än in i kameran när hon tar kort på sig själv och hennes ögon blir så råsnygga! Hon fäster blicken på nåt så dom ser sådär drömska ut, kanske nåt att prova? =)Du har också väldigt fina ögon ser man nämligen, det va det jag skulle komma fram till!

http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/749/p/img_45dafac2cc971.jpg

Ha det bra!

Anonymous said...

Kan tro att rävboan vibrerar, hittade en make till den på gåvan!
Du är fantastisk!

Anonymous said...

jag kan fastslå att jag är snyggaste mannen och kvinnan i klanen Delden, huh, inte illa pinkat!

/Mr Obnoxious

Ullton said...

Saki- Tack för komplimangen. Jag lovar att du inte vill ha mitt hår på morgonen, Bara för det ska ni få Mittemellan bilden..
Madde- Tack du också, fast jag måste erkänna att jag känner mig snyggare med mejk. Blicken är bara nervös.. träffar jag rätt, kommer jag med..
mamma- Puss.. och jag är ju fantastisk just för att jag kommer från din livmoder.
Perka- Du är inte snyggast, men människor tycker synd om dig och känner att de då och då måste muntra upp dig med en komplimang.. Har du hört talas om han med vattenpölen? haha puss

Anonymous said...

Snygging

Anonymous said...

Måste bara säga att jag tyckte du såg sju resor snyggare ut utan smink. Mycket fräschare liksom. Grattis!