Tuesday, February 27, 2007

jag känner en VISS oro

Eftersom jag hittar fler och fler "tant" symtom hos mig bestämde jag mig igår för att utföra ett litet test.
Dessa tantsymtom jag har, yttrar sig i att jag tycker att de spelar allt för hög musik på uteställena, och att jag tycker att det är både praktiskt och skönt att vakna utan baksmälla.
Men dessa symtom visar sig också med killar/män. När jag förut njutit av att bli flörtad med, blir jag idag mest förbannad.
Jag känner ingen lust och ingen passion what so ever.. Nu hoppas jag att ni förstår min oro, för dessa ålderstecken har kommit smygande och nu plötsligt biter dom mig i röven på riktigt.
JAg har ju i och för sig alltid haft några av symtomen, jag kan tex inte somna utan att lyssna på P1 och antikrundan är helt uppriktigt ett av mina absoluta favorit program.
MEN
Att jag inte ser vackra män längre.. va faan är det?!
Jag älskar ju män!
Så testet..
Jag tittade igår på Oceans 12, där namn som Damon, Pitt förekommer, Dessa grabbar brukar få mig att bli lite rosig om kinderna.. Men INTE då!
Jag kommer på mig själv att tänka..
-Faan va snyggt den där scenen var filmad..

Jag dör, mitt liv är kanske till viss del förbi.
Efter filmen var jag inte sugen på att ta reda på dessa grabbar och med våld hångla upp dom.. För vad var jag sugen på?.. jo
Popcorn
Fatta
Pitt/ popcorn.. va!
Jag var inte ens sugen på kombinationen Pitt och popcorn.

popcorn

4 comments:

Anonymous said...

När du kommer hem märker du snart att inga visslar efter dig eller säger oh lala osv. Kanske kommer du att sakna det... en sanning

Ullton said...

Kanske det.. Kanske det

Fröken Lund said...

Ha ha ha.

Jag har också börjat märka tantsymtomen. Det där med att slippa bakfylla är nog bara en fråga om att man har blivit vuxen och ansvarsfull. Antikrundan är ju bra. Inget att skämmas över där.

Heja tanter! :-)

Madde (maddepladder) said...

Jag gillar också Antikrundan! =)