Wednesday, February 07, 2007

blabla

Ja kära vänner, händer inte mycket just nu. Känner viss ångest inför framtiden, vad ska jag ta mig till?
Men vinet flödar ju för tillfället här, och det får väl vara bra så.
Jag blir bara lite trött på alla val vi har här i livet, och än värre ångesten över att man inte tror att man väljer rätt. Men kanske finns det inga rätt eller fel, kanske finns det egentligen ingenting?
Och vad drabbar det världen om vad jag väljer eller inte väljer att göra med mig and myself?
Ska äta lite apelsinkrokantchoklad och fundera på saken.
Bon nuit

5 comments:

Anonymous said...

skönt att höra att det inte bara är jag som tvivlar på allt hehe...

Ullton said...

Nej du stefan.. vi kan tvivla ihop!
livet när så jäkla konstigt..

Anonymous said...

Salut ma belle, och tack för senast, det var très sympa! Tack för att du finns! Bisous

Ullton said...

Mia my love! saknar dig!!! Kom hit igen snart, jag bjuder på vin lunch!

Anonymous said...

Jag kommer snart igen, men då är lunchen på mig!