Friday, September 15, 2006

vilken kväll!

började med en konsert med en kompis kompis kusins vän. Killen var en blandning mellan Winnerbäck och money brother+ lite jazz.. allt på franska, och det hela ägde rum i en liten trång gammal vinkällare, på en bakgata..
Sen tog vi för många glas med kompisens kusin Alfred, (som förövrigt har ett eget vinmärke) hehe Rik snubbe alltså.. som bjöd och bjöd..
Sedan vidare till en klubb tills den stängde.. med tio gratis drinkar i magen for vi vidare i den magiska Parisnatten. Bland modeller och idoter och vackra män minglade vi sedan och skakade våra rumpor på ett sätt som fick fransoserna att storkna. Hör och häpna, vi hittade en fransos som vi faktiskt kommer att ta till våra hjärtan, han var lång blond och vacker.. kändes nästan som hemma! och det bästa av allt han verkar inte vara särskillt hårig.. men det ska vi kolla upp närmre i morgon kväll.
Sitter här nu efter en helt hysterisk taxiupplevelse (dvs en näradöden upplevelse) och plannerar morgondagen/kvällen för fullt!
Då är det födelsedagsfest på en cool klubb, då en sexig italiensk modefotograf fyller! Temat är svart vitt.. vilket passar mig utmärkt.
Kära vänner som precis kommit hem från Harrys.. hehe Jag ovar att jag hade roligare än er i kväll... hehe men det är en vardag här ochså, varje tisdag mellan 12.00 12.10! resten av tiden käkar jag ostron.
Låter kanske som en dröm och det är det!
SOv gott Alla

2 comments:

Madde (maddepladder) said...

Hahaha, har man gått och blivit lika dryg som fransoserna själva?! ;-)

Låter skitkul, keep up the good work (att leva livet i Frankrike...)!

Kram

per said...

Enarmadebanditen här!

Lång, blond, snygg, var känner jag igen det ifrån? Hmm, just det:

JAG!

Du syrran, tänk dig du+jag i Paris, hahaha, ett nytt Normandie av kärlekskranka fransysskor o fransoser.

Tja, eller du vet, auve vooai