Tuesday, September 26, 2006

meloner!

Ska inte jobba så mycket i morgon, kliver väl upp vid 9 och tar ett par varv i parken. Efter svettningarna och svallningarna ska jag dra på shoppingdojorna! hehe härligt.
Ska också på något vis klura på min hjärtefråga, lägga upp en plan.. dock ej en årsplan.. mer en helg eller en veckoplan.
Sjöng förut, insåg plötsligt att jag inte kunde sjunga längre, visste inte ens om jag trodde att det var kul längre. Men det gör ingenting allt kan ju inte vara kul heller, eller?
Har filosoferat lite över vad meningen egentligen är, med sången alltså. Kanske ska man bara sjunga lite, för den socialagemenskapen, kanske ska jag bara stå i altstämman och sjunga med. Men egentligen sjunger jag ju lite falskt, (eller så gör alla andra det), så kanske borde jag bara dra på ett falskt men äkta solo istället? Eller ska jag bara hitta en bas och sjunga en duett resten av livet? Sopraner och kastrater har aldrig varit men grej.
Eller ska jag bara vila lite nu och stå lite långt bak i altstämman, för står man långt bak så kan man mima.. hmm ska nog mima ett tag.
Bonsoir

No comments: