Wednesday, September 27, 2006

a master in rörpulning!

Alla som har känner mig lite vet att jag ibland med vin i kroppen börjar rensa avlopp. Kalla mig konstig, för det gör jag. I kväll skulle jag pröva mig på detta projekt helt nykter, på franska avlopp. Det gick åt helvete!
Börjar nynna lite för mig själv samtidigt som jag börjar vrida på rören där nere, än så länge är allt lungt, men när jag börjar vrida på den bakersta grejen för att få ut de värsta äckelråttorna säger det knäpp och jag har ett rör i handen... Saatttan #=#** Merde! jag behöver kanske inte skriva att röret var av..
så nu är jag utan handfat... kommer att vara skitig denna vecka.
Ska dricka vin innan nästa rens, kanske får man tur då.. eller en fumligare fingertoppskänsla.. vad vet jag.. men surt känns det eftersom det inte är "mitt" handfat..
ska sova nu.

1 comment:

nilla said...

men darling du är ju proffsrörmockare! det hela måste bottna sig i nykterhets problematiken, mer vin åt folket o spec åt rörmockarna! i miss you förresten! löve.