Saturday, September 23, 2006

hjärna, hjärta o rumpor

Händer mycket i mitt liv just nu, vet inte riktigt om jag hänger med, eller nu ljuger jag jag vet precis vad jag gör, men planen är liksom lite suddig i kanterna ännu.
När jag har mycket att fundera över brukar jag börja tänka på konstiga saker. På metron idag tillexempel, satt jag på en bänk och väntade. Under tiden började jag fundera på hur många rumpor som suttit på denna bänk, Jag började så smått överslagsräkna... siffran med rumpor måste bli enorm.. sen började jag fundera på hur många varv runt jorden dessa rumpor skulle kunna ta om man kopplade ihop dessa i ett långt band? Som sagt ibland undrar man vad man har sin hjärna till.. Mitt hjärta tänker inte, det är fullt av kärlek till staden och kanske fler..

1 comment:

Anonymous said...

Hm jag tror matten satt fart din hjärna!
Idag skogspromenad med kantarellfynd! Sommarvärme och en tur på hästen, hunden i knät och nykokt kaffe, Zoega skånerost!
Livskvalite. Stallväggen börjar ta form.
PoK Mamma