Monday, July 24, 2006

vem man är

Ibland ställer man sig frågan vem man är, ofta i samband med bakfylla. Man ska inte förakta bakfylletankar, det är inte ofta man blir så djup som då, alla frågor ställs på sin spets.
Jag låg i går och funderade lite samtidigt som jag läste gay tidningen QX, (gud vilken bra tidning) Alltid när jag läser skrifter som denna får jag samma tanke, jag känner mig inte lesbisk på något vis, men jag identifierar mig mycket med bögarna. Just för att dom är homo är det okej för dessa att vara lite annorlunda, samhället har en annan tolerans för dessa människors olikheter. Men vi andra då? Vi som är tråkigt hetro, men som vill festa och leva som dom? Jag är så avundssjuk! Jag vill också gå på bastuklubb, jag vill också vara fjollig och lite knäpp. Faan GUUUD JAg är bög fångad i en kvinnas kropp!

No comments: