Monday, July 10, 2006

tvåmans fest

I helgen var jag hundvakt, jag hade ett fantastiskt hus för mig själv och kände att jag var tvungen att slå på stort! Jag fixade en massa god grillmat, korkade upp en massa vin och bjöd hit Satu. Hon är faktiskt den enda man bahöver för en riktigt lyckad fest!
Vi grillade skrattade drack massor vin och rökte på tok för mycket!
faan
va
kul
vi
har tillsammans.
Vi dansade i skyhöga pumps hela kvällen och det var bara rådjuren som såg oss.. därmed ingen fylleångest dagen efter.
Satu behöver kanske en närmre presentation.
Hon och jag träffades för ca 1 1/2 år sedan, och man visste genast att vi två skulle bli riktigt bra kompisar. Hon har allt en vän behöver, hon har ibland otäckt klarsynta komentarer på ens problem.. vilket gör henne till en ovärdelig analys vän. Hon äger ett fantastiskt intellekt, och är jävligt rolig.. faan love you Satu!
Satu är det finska namnet för Saga.. och det är hon... en fantastisk saga.. men vissa berättelser i som bara jag får läsa..
goda vänner är guld värt!
Helgens bästa citat kläcktes av denna kvinna i ett tjuut.: Gör mig nykter så jag kan dricka meeeer! hahah klockrent!

No comments: