Wednesday, July 19, 2006

Pirater och granater

Min vän skrev på sin blogg om "död mans kista" filmen med Mr Depp. Första filmen gjorde mig helt såld.. I have to fuck a Pirate before I die! den känslan var i kroppen i månader..
Jag tror inte att jag ska se filmen..
Jag orkar inte gå igenom den pärsen igen.. Att vara olyckligt kär är ju en sak, men att bli olyckligt kär i en pirat.. känns omöjligt.. lite som att ta på sig en tummvante och sen försöka ta på en fingervante över.. DET GÅR INTE!!
Faan.. smaka på namnet... jonny..mmmm Depppp... Jack.... Sparrow..
Sparrow.. vilket vacker efternamn.. Ulrika Sparrow..mmm skulle funka.. Tänk när vårt lilla varn får sin första ögonlapp i doppresent.. oooo nnneeej nu börjar jag igen..
Ullton, DU KOMMER ALDRIG ATT GIFTA DIG MED JACK SPARROW!
ooo det smärtar, hårda ord..
Jag tänker se filmen i alla fall..
Bloggen kommer att ha pirat tema närmsta tiden.. Jag är körd.. And I love it! HJÄLP HJÄLP

No comments: