Wednesday, July 26, 2006

maxvikt 20 kg

Jag har så smått börjat kolla vad jag ska lägga i min stora resväska (som för övrigt inte är köpt ännu, lite nödvändig shopping kom imellan) Jag kan säga att jag efter viss utränsning måste ha med mig 8kg skor... Dessa dojor är sådana som jag liksom inte reser utan. Funderar på att skippa ta med underkläder, och köpa det på plats..
Jag kommer att få frågan på flygplatsen om jag har chartat ett eget plan!
hehe men men jag ska ju vara borta ett år, och så vitt jag vet finns det typ ingen bra shopping i Paris.. ehh MAMMA o PAPPA ni får nog komma och hämta mig med bil och ev släp nästa sommar också.. det är en härlig tradition tycker jag!
Puusss

3 comments:

Anonymous said...

Ullis, hör av dig till mig om du behöver lite tips om shopping och skor och sånt ;-)

Ullton said...

heheh I will do that!
Läget annars darling?

Anonymous said...

Jorå det är bara bra, sommarjobbar på posten just nu. Det funkar fint.