Monday, July 17, 2006

ABSTINENS

Jag har en viss förkärlek för mörka män. Alexandra Pascalidou sa till mig en gång i Paris (under ett visst champange rus) att : If you once go black you never go back!
Jag lovar, det ligger mycket i det hon säger.
Jag har hållit mig i skinnet, men nu när avresedatumet närmar sig, känner jag ett visst sug. Jag drömmer om France. jo han hette så! Va killen kunde dansa! han myntade, If you can´t dance you can´t love..med sin mustiga stämma..
Finalen i VM blev för mycket.. Jag var tvungen att börja bälja vin efter första halvlek.. när grabbarna lyfte på tröjorna för att torka svetten kved jag.
Kanske skulle jag överväga groupie livet.. huumm måste kolla upp detta..
Snart snart

3 comments:

Vi på Kantarellen said...

I min gröna ungdom var jag tillsammans med en kille från Marocko.... njä... inget särskilt upphetsande.

Ullton said...

MArocko är inte tillräckligt mörkt..

nilla said...

hahahaha.. en mörk pirat, var det inte så?! ;)