Monday, July 17, 2006

destruktiv?

Idag har jag jobbat på åttonde dagen i sträck.. och bara två dagar kvar tills jag har en dag ledigt.. hahah guud va synd det är om mig! Men vilket klirr i kassan det kommer att bli.
Idag har jag jobbat med Mikael. När jag växte upp var han en gangster som var i hop med snygga tjejen. Nu har han förvandlats till en av de bästa vårdare jag har träffat, vi har SKITKUL på jobbet. Just nu är det ett par fall som iblad är jobbiga att hantera, men Mike och jag har receptet:
Två fantastiska människor
Mycket humor.
Bisarr humor
sjuk humor
äcklig humor
förnedrande humor
massor skratt
lite olyckor
en schysst jeep att åka i.
Lugna favoriter att skratta åt!
Faan sen är hela arbetsdagen gjord, jag och mike sitter som två överförfriskade sjömän och försöker att bräcka varandra.. va härligt! Längtar tills i morgon!
KREam

No comments: