Friday, June 05, 2009

måste ge en poäng till modderutterna

Jag gillar Björklunds nya lag om att alla måste delta i sex oxh samlevnads undervisningen i skolan. Jag glömmer aldrig när jag var på någon fest i slutet av gymnasiet och jag satt och snackade med en tjej som avslöjade att hon inte visste att hon hade ett hål "där nere" innan första ring, hon hade fått lära sig att mensen kom i samma rör som kisset.
Lite skrämmande eller hur?
Snacka om maktmedel.
Tacka vet jag älskog och tjejer med stånd!
Tänk vad roligt det skulle vara att som sjuksköterska sexualundervisa högstadie elever, då kanske det skulle vara färre tjejer som porrfilmsstönar medans killar knuggar deras kön som om det vore en lasagneform de fösökte få rent.
Och alla stackars snubbar som tror att de är så duktiga så!

1 comment:

Ullton said...

JA jag vet att han inte är moderutt, men blå är!