Thursday, June 04, 2009

funderar

Kontsigt att man vill blogga mycket när man tentapluggar. När jag bodde i Paris ville jag blogga hela tiden, för det var så mycket skoj som hände. När jag bodde där var vardagen lite annorlunda, jag vill inte säga att den är gråare här men ju äldre man blir desta fler måsten finns det.
Tänk när man bara drev runt helt planlöst utan att känna något speciellt ansvar för något. Nu oroar man sig för någt hela tiden.
Saker jag oroar mig för:
Att jag pluggar för lite
Att jag har lite okontrollerad ekonomi
att jag inte pensionsparar
Att någon ska dö
Att jag har allt för slitet hår
Att jag och Snickaren får konstiga barn i framtiden
Att jorden kommer att gå upp i rök
Att Obama inte klarar sitt jobb
Att toapappret kanske är slut.
Vuxengrejor

3 comments:

Anonymous said...

Toapappret e fixat!

Bätty said...

Du kan inte plugga för lite eftersom du bloggar så lite nu för tiden.

Du har en rik snubbe. Lev på honom!

Det kommer alltid att dö någon. Vi ska alla denna väg vandra. Så saker man inte kan råda över får man helt enkelt släppa.

Du det finns hårinpackningar.

Ja det är väl ganska självklart att du och Snickarn kommer att få konstiga barn, dööh! =)

The Big Bang kommer - men då kommer inte du att finnas.

Klart att Obama inte klarar sitt jobb. Vem skulle kunna regera över ett land med människor utan hjärnor?

Hemma hos oss är toapappret alltid slut. Tänk på miljön - sluta använd papper!

Ullton said...

Snickaren, har du lärt dig kommentera?!
Bätty du är så klok och vis! Nu ska jag slappna av och njuta av mitt sista minuten plugg.