Thursday, June 04, 2009

ibland ångrar man sms

Ni vet känslan man känner när man har varit alldeles för full och dragit i väg dåliga sms. Man kollar morgonen efter och mår skit, och önskar att det fanns alkolås på mobilen.
Detta inlägg ska inte handla om några sådana sms (var länge sedan jag skickade något sådant) Utan det ska handla om vad Snickaren måste köpa på Coop Sms.
Först skickade jag toapapper, köttfärs.
Sen skickade tomater, diamanter.
Det tyckte jag var lite roligt eftersom jag så gärna vill ha en diamant.

Svaret jag fick löd så här: Jag lovar om jag hittar några diamanter på Coop. Puss.

Nu sitter jag här alldeles iskall och hoppas att det inte finns en avdelning för ädelstenar på coop, för kalla mig kräsen men jag vill inte ha en diamantring därifrån.
Fast jag känner mig ändå ganska lugn då det ädlaste jag sett där är ädelost och punchpokaler.

3 comments:

Anonymous said...

Skriv om dina SMS som du ångrat!

Ullton said...

You wish!

Ullton said...

Eller med en kniv mot strupen och en massa mutor och kanske jag gör det..