Monday, May 05, 2008

tankar om bajs

EN klass kompis tog upp frågan om man ska bajsa inför sin kille. Hur undrade jag? Med dörren öppen typ svarade hon.
Märkligt fenomen, men detta är något som iblad diskuteras, och kontentan av diskussionen är ofta att ju kärare och bekväm man är med sin partner destomer bajsar man öppet.
Kanske kan jag verka gammaldags, men Snickaren vet inte ens om att jag bajsar, jag har sedan första stund hävdat att jag då och då fiser hallon, men aldrig något annat.
Att hallonen ibland kan vara lite härskna tror jag inte att han märker.

Fattar ändå inte resonemanget, bajs med öppen dörr är väl inte kärlek, utan brist på respekt.

Har jag blivit tant?

Nu måste jag skynda mig till tvättstugan och skriva en anonym lapp angående tömninen av luddfiltret i torktumlaren..

so long

No comments: