Sunday, December 17, 2006

kuljul

jul jul strålande jul.. så börjar sången " när vi lider mot jul" för det är precis vad alla verkar göra.
Jag bestämde mig för att inte köpa paket i år, utan att köpa hem rolig mat istället. Men efter lite turboshopping idag inser jag att maten kommer att förbli oköpt. Jag tycker att det är så kul med paket, jag älskar att ge paket. så bröder och svägerskor, snart kommer jag med väskan fylld av både roliga och tråkiga klappar..
faan då var man fattig igen.. men vad gör det?! jag ska ju ändå gifta mig rikt så småningom.. nån rik trevlig kille som läser här månne?' isf skicka bild och kreditupplysningar till singoala@hotmail.com hehe januari rean börjar ju snart..
KRAM

1 comment:

Anonymous said...

Tja Ullis!
Tänkte bara säga att jag nu skapat en egen blog, som du är välkommen att checka in. www.satujohanna.blogspot.com
Tjoodeloo