Friday, December 01, 2006

fredagkväll

Skulle dragit ut, men nosen är allt för täppt och jag har en hård arbetsdag i morgon. Så istället blir det lite ostron som precis blev levererade till dörren, (finns det i Norrköping?)
Och eftersom det goda vita vinet var slut får vi nöja oss med champagne..
Efter det ska jag skriva skriva.. EN nu person har dykt upp i boken.. hon heter Saga, och är terapeut uppvuxen i norra Finland.
KRAM alla.. från Ullis som tror att inspirationen kommer att hitta hem ikväll!

3 comments:

Anonymous said...

Åh... först tar du bort den intressanta boken och sen frestar du mig med nya personer... Du är ond! ;)

Ullton said...

heheh onska är mitt andra namn... jag lovar att du ska få ett rykande färskt ex sen..

Vi på Kantarellen said...

Jag tycker förfärligt synd om dig, som var tvungen att dricka champagne. :-)