Monday, December 04, 2006

advent

Har slitit skiten ur mig i helgen, alldeles gratis.. detta gör mig till en bra människa vilket känns skönt. Och eftersom jag jobbade gratis på svenska kyrkans julbasar har jag antagligen en plats i himlen också. Nu har jag också sett sessan Viktoria och Tarras . hahahaha Madame Tarras ser precis ut som hon i Heybaberiba.. jag höll på attt garva ihjäl mig! Sessan var vacker trvlig och oerhört proffsig.. men det måste ju verkligen suga att ha hennes jobb, hon behandlas som ett exlusivt cirkusdjur. Stackars henne!
Men jag skulle kunna tänka mig hennes jobb bara för de läckra säkerhetsvakterna... Ojoj En av dom var en kopia av Kevin Costner i Bodyguard.. Det osade sex i kyrkans kök.. Dagen var räddad.

2 comments:

Anonymous said...

åh ljuva hemska julbasar.. kan du fixa in mig i himlen tror du eller är jag bortom all räddning?? ;)

Ullton said...

hehehe det kan nog bli svårt..