Wednesday, August 23, 2006

Träning

Silverfirren skrev här om dagen om träning. Han verkade ängna sig år styrketräning a´la schoopping. Denna träningsform ängnar jag mig också åt. Men eftersom jag har ett nytt liv på g så ska jag toppa denna träning med lite styrketräning. Min mamma i Paris håller nu på att kolla upp några bra gym åt mig.
Tack I för inspirationen!
Har man någon gång tagit i en kropp som tar 187 i bänkpress så vill man atomatiskt härmas, så är det bara.
Nu ska inte jag bli ngn muskelknutte, för det går inte. Varför undrar ni säker då?
Men så här är det, jag håller mig för det mesta med ganska vältränade killar, och då måste jag vara lite mjuk, annars går det liksom inte.. det blir inte så bra.
Men åter till gymet..
Kanske kan man träffa någon biffig fransos där.. Annars är de så små och taniga, det går iochförsig också bra.. men njjja.. Kalla mig gärna ytlig.. men jag skulle nog själv kalla mig kvalitetsmedveten..
Puss

2 comments:

Chris said...

jamenasså, det är som jag alltid har sagt om tänder egentligen, det är både kvaliteten och kvantiditot som räknas. men biffiga? jag föredrar de slanka.

tack för omtanken baby, tack. kärlek.

Ullton said...

Härligt att smaken är som baken!
Jag föredrar och rekomenderar de biffiga! mmm LIvet är super ibland!