Saturday, August 19, 2006

hmm filosofi

Man kan ju undra.. Är det bara jag som köper två plagg av samma sort om jag hittar något som jag verkligen gillar? I förrgår hittade jag en så himal snygg svart polo, jag köpte genast två..
VARFÖR?!
Kan man ju undra..
Jag är beredd att ställa samma fråga..
Kanske är det för att om man tappar borten så har man ju en i reserv..
Kanske är det för att man är sjuk i huvét
Kanske är det för att 1+1 är ju faktiskt 2
Kanske är det bara kul.

Men min garderob är lite speciell. Nu när jag har provpackat resväskan till Paris så inser jag att jag bara har 4 plagg som har en annan färg en Svart.
Men jag gillar svart, alla mina kläder matchar varandra, vill jag piffa mig till fest fixar jag en massa coola accesoarer..
En idiot sa en gång till mig
-Ullton har du svart bas i dag.. (med ett synnerligt ironiskt grin)
Och JA Jag har alltid svart bas, men det är väl okej, eller det är väl klart att det är okej!

Men hur kommer det sig att människor bryr sig så mycket.. Eller känner att de har rätten att försöka förändra det som faktiskt redan är perfekt?!

hehe Mig kan ni aldrig förändra, jag tänker ha röda naglar och svart bas tills jag bestämmer mig för något annat..!
Så det så.. pillutta dig Anton!

2 comments:

Lina said...

Svart är väldigt bra. Är man färgstark själv räcker det med svarta kläder ;)
Jo, blir alltid deppig när det börjar bli höst. Man har precis vant sig vid sommaren och att vara ledig så är man inte det längre. Lika trist varje gång.
Angående grabbar över 25, så nej. Dom raggar bara på mig för att dom tycker att det skulle vara trevligt med ett par fasta bröst och för att dom tror att jag är desperat. Inget annat :P Så det avstår jag nog hellre

SixesAndSevens said...

Klart man köper fler av bra grejer! Jag brukar "spara" den ena tills den andra är gammal och urtvättad... :)