Wednesday, August 16, 2006

tankarna far, och ingen ordning blir det..

JAg befinner mig i ett vakum. Jag drar om två veckor, då kommer jag åter att vara där jag gör mig själv som bäst.
Men
Varför känns det lite tomt?
Allt är ju egentligen helt perfa! Kanske är det för att man har skapat sig ett liv här hemma också, många ska lämnas. Med vissa vänner vet man att det kommer att vara sig likt, men med andra vet man att detta typ är slutet. Kanske har man vetat det hela tiden, men vardagen för en liksom ihop fast man kanske egentligen inte vill.
Nu ska man på något vis börja om på nytt, vilket känns jätte härligt. Mycket kommer att vara det samma. Mia kommer att vara där vilket känns underbart, guud va kul vi ska ha.
Men ibland undrar man själv var man är påväg någonstans, hur kommer livet att te sig?
Men jag pratade med min klokaste vän igår och vi kom fram till att kanske är det så enkelt att man bara håller på att leva?!
Ska packa nu och mixa ihop lite coola outfits.. då brukar det kännas lite bättre.
Kram alla

1 comment:

Ullton said...

jepp livet suger lite lagom ibland, men det ska väl gå ändå..
man lever livet på pinnar, och så puttar folk liksom ner en med sina feta pekpinnar.. eller ngt.. djupet är djupt en dag som denna.. hehe