Monday, August 28, 2006

Hemma!

Nu ligger jag här mitt i smeten och bara trivs. Har varit ute och käkat på resto med familjen och allt känns helt underbart.
Jag och M gik sedan och tog en drink på ett av våra gamla stammisställen, bara nya servitörer men det var ju ett tag sen så det är väl inte så konstigt.
Känslan när jag satt på planet var väldigt kluven, kändes inte som om jag åkte bort, utan som om jag åkte hem. Detta känns väldigt kluvet eftersom mitt hem i sverige känns högst aktuellt och väldigt trivsamt.
Var vemodigt att säga farväl till alla hemma, främst familjen.. oohh va jag älskar min familj! de är mitt allt.
Men jag har verkligen ett helt färdigt liv här, jag kände det som om jag bott här hela tiden, var tog åren i Sverige vägen?
Tänk va härligt att gå ut en måndagskväll och ta en drink och titta på människor som man kan vara säker på att aldrig se igen! oh jag älskar sån´t.
måste sova nu ska till nya jobbet i morgon.
Ps D sade att han trodde att han älskade mig!

1 comment:

Madde (maddepladder) said...

Fy fan vad kul Ullis! Tror du vet utan att höra det från mig men jag säger det ändå, vad rätt du gjort som åkte till Paris!!! Livet är till för att levas (när man har den möjligheten...) och det kan ingen anklaga dig för att du inte gör =).

Ha det gott (tack förkommentaren på bloggen :-))!