Sunday, August 20, 2006

packad o klar!

Nu har mitt andra flyttlass gått iväg till Paris, faan va skönt det känns! Nu har jag bara mina "nätta" väskor att checka in på Arlanda.
Nu är det bara 7 dagar kvar, när jag kommer till Paris på eftermiddagen ska jag ta det lite lugnt ett tag sen aka jag och en vän antagligen gå till vårt gamla stammisställe och bälja champange, för att sedan dra vidare på Disco inferno, på Champsan.
Bloggen kommer antagligen bli en riktigt bra clubguide för alla som ska besöka staden.
ÅÅÅ va bloggmaterial jag kommer att ha!
Puss

2 comments:

Lina said...

Åh vad trevligt det låter. :)
Dom kanske känner på sig att jag är desperat för att jag är det :P Eller jag vet inte, något måste det ju vara :P

Ullton said...

kalla det inte att vara desperat.. det låter så illa.. säg istället att det var länge sen du fick som du ville. Det låter härligare!
Kom till paris så ska vi till tyg kvarteren och frossa!