Saturday, August 19, 2006

Alkolås

Finns det något alkolås man kan sätta på sig själv som inte är lika drastiskt som antabus.
Jag skulle vilja vara förtjusande salongsberusad, UTAN att få så fantastiskt roliga ideer..som verkar så himla bra just då.. Men som dagen efter känns.. Hur i helvete kom jag på den idén.. och varför var jag så knäpp att jag genomförde den? Dessa frågor försöker jag svara på varje söndag..


Jag skulle gilla att ha ett "förkläde" med mig ut, en snygg karl som bär min väska och plånbok, och som säger med len röst..
- Ullton, nu är klockan 24.00 nu blir det ingen mer GT.
Och jag skulle med len röst säga
- Tack Bernt för att du påminde mig..
Sen skulle jag lugnt och svalt luta mig tillbaka och fortsätta min lugna vuxen konversation..
HAHAHAH i verkligheten skulle jag:
Antagligen avspisa lilla Bernt på äkta sjömansmanér, sedan börja shotta, och hamna på förstasidorna.
Kanske är det så att man inte är så vuxen när allt kommer omkring.. heheh eller..
Jag kommer antagligen ha mycket att skratta åt när jag blir gammal.. och det är ju positivt..hehhe eller hur?!

No comments: