Wednesday, August 16, 2006

My Stalker

Jag har en stalker, heheh lite stolt blir man ju. eller inte..
för att få Ullton på kroken krävs det att man undviker vissa saker.
Man ska inte:
Ringa 3ggr om dagen
överösa med floskiga komplimanger (mitt ego är fullt)
man ska inte skicka sms där det står
Jag citerar: I miss you, because you make the days so sunny. And I just wantedto send you some good wishes and let you know that you are in my thoughts every day. Love is only meant for some, I´m the rock the shoulder you cry on, I keep the walls from falling down!
JAG DÖR!

KOM

IGEN!

JAg lyssnar inte på dansband, jag är en Slayer flicka.. snälla Grabbar,, sluta titta på TV
Ge tjejer vettiga komplimanger som inte bara talar om deras utseende.
Skit i att köpa roser och annat tjafs, köp en bra bok till era älskade i stället.
Börja inte prata om "oss" efter två dejter.
Och till sist, svarar inte tjejen efter tredje påringningen så vill hon inte träffas mer..
KRam från en Ullis som är måttligt trött på killen som hon gjort slut med två ggr utan att nåågonsin varit tillsammans med!
Puss

No comments: