Wednesday, November 19, 2008

årets viktigaste dag

Idag har jag fyllt 25, ett kvarts sekel.
Firades med rosor och champagne i morse samt konsertbiljetter.
Jag har också fått fina kort, och en sqashträning...
Jag har smsat de personer som antagligen glömt den stora dagen, alla gratulanter fick till kl 17: 00 innan påminnelsen sändes ut.
nu ska jag dricka skumpa medans min vackra Snickare steker biff.
Jag måste säga att Snickaren är listigare än vad jag trott, han hade nämligen gömt blommor, skumpa och biljetter i bilen eftersom han vet att jag börjar leta efter paket redan i Augusti.
Sen smög han likt en Snickarräv ut i natten när jag låg och födelsedagssov.
Mamma hade gjort ett fantastiskt gulligt bildspel och skickat till mig, jag var ju så söt när jag var liten, men det var nog tur att jag var söt för jag var ganska bestämd också.
Födelsedagskramar till alla

3 comments:

Anonymous said...

Och detta har vi i Paris helt glömt bort - kan du förlâta oss?
Mânga - även om sena - födelsedagskramar frân Carlssons.

Anonymous said...

Och detta har vi i Paris helt glömt bort - kan du förlâta oss?
Mânga - även om sena - födelsedagskramar frân Carlssons.

Ullton said...

Eftersom jag endast kommer ihåg min egen bemärkelsedag så måste jag ju förlåta alla andra..haha
KRAM KRAM