Wednesday, October 22, 2008

veckans nya läsare!

Kära vänner jag har genom omvägar fått höra att jag har fått en ny läsare, så nu är ni fem!
Ska kanske förklara vilka som är läsare här på bloggen, självklart använder jag ett fiktivt namn och en fiktiv familj för att inte lämna ut någon läsare.

Vi kan kalla honom Tommy, kanske hyser han och Snickaren något släktskap, hur de är bundna till varandra är dock lite oklart.
Kanske jobbar han med sladdar och kablar, kanske också med en avbitartång. Dock har jag aldrig sett honom i direkt arbete.
Kanske Åldern på Tommy representerar medelåldern på läsarna här på bloggen, runt 40-50 jordsnurr.
Kanske smygröker han, även det beteendet är nog överrepresenterat hos mina läsare.
Kanske har han 3 vackra barn, samt en vacker fru.
Kanske överväger jag att adoptera eller eventuellt sno hans yngstfödda.
Kanske är innehållet i detta inlägg helt taget ur luften?
Kanske är det inte tjejen i bloggen som skrivit inlägget.
Allt är lite oklart just nu.

8 comments:

Anonymous said...

Du kan nog skriva sex eftersom jag tipsade mannen med kablarna...

Ullton said...

Haha snart är jag världsberömd!

Anonymous said...

Eller sju för jag är allt här då och då... Kram Kicki

Anonymous said...

Du borde göra en kundundersökning. Vem läser här och hur ofta och framför allt varför...

Anonymous said...

ullis kom till paris!!!!!!!!!!!

Ullton said...

Till dig som skrev kundundersökning.. en sådan undersökning kräver kunder..
Jonna- kom till midsommarkransen, här är det hålligång må du tro!

Anonymous said...

Va f-n?! Vad har då alla mina pengar som jag skickat in tagit vägen...

Ullton said...

Kära anonyma vän, jag är som ett svart hål när det gäller pengar.
I have a spending account