Tuesday, October 28, 2008

Min klimatsmarta snickare

Att återvinna kan ju liknas med att spara och ha svårt att slänga, samt att uteslutande köpa kvalitetsprodukter.
Min snickare sparar, inte direkta pengar, men saker och minnen.
Man kan säga att han är klimatsmart.
Han är så fin och söt men bor man två människor på 44 kvadratmeter hoppas jag att ni inser att han har tur att han är så söt.
Ibland blir jag bananasgalen, alla utrymmen är proppade.

Jag gillar att rensa och slänga, och detta har jag ägnat mig åt i dag.
Jag har bara rensat bland mina saker, vilket resulterade i att jag fyllde en svart säck med kläder, samt handdukar som man inte blir torr av.

Jag har dock slängt en sak som jag inte äger, och Snickaren han inte kommit på vad det är ännu.
D e t v i l l s ä g a han kommer nog inte att sakna den.
Men gör han det så ska han få tillbaka saken i julklapp

No comments: