Thursday, October 09, 2008

hmm

Alla som någonsin haft finnar vet att det beror på talgkörtelsinflammationen som kan utlösas av olika orsaker.
Man kan få finnar av stress.
Stress i sin tur är ju inte bara en klump i magen och sår i ventrikeln, det kan ju också vara ett kroppstrauma.
Jag har ju tränat ganska hårt sista tiden, och igår utsatte jag min rumpa för ett trauma på gymmet. Jag kände hur muskeltrådarna brast och hur min rumpa aktivt gjorde kraftigt motstånd mot tyngdlagen.
Men idag har jag haft ont i röven hela dagen, fast inte i hela skinkan utan mitt på liksom.
Nu på kvällen såg jag vad det var- en JÄTTE finne.
Hela min rövprofil är förändrad, finnen är stor som en medelstor kålrot.
Kanske är det något spooky, min mormor var finne, kanske vill hon säga mig något.
Frågade snickaren om den syntes, han svarade med att han såg den genom byxorna och antagligen skulle känna den med arbetshandskar på.
bu hu

No comments: