Sunday, March 28, 2010

Vårlökar

Det som förvånar mig mest med graviditeten är att mina bröst förändrats så mycket.
Det står nu helt klart att de gått från att vara ren dekoration till att bli bruksföremål.
Aldrig trodde jag att bröstvårtor kunde likna kaffeassietter, och att man utan kirurgisk hjälp öka i storlek på detta vis.
Men jag förvånas inte över någonting längre.
Om det nu skulle växa ut två baginboxkranar, skulle jag nog bara rycka på axlarna och ringa barnmorskan och hon skulle säga allt är nooormaaalt.
Det konstiga är att jag skulle tro på det.
Jag har blivit lättlurad, jag finner mig i vad som helst, kroppen har gått bananas.

2 comments:

Anonymous said...

waouw vilken härlig tanke,bara att vrida ner mjölk i nappflaskan i lagom mängd och slippa smärta,såriga bröstvårtor och svampinfektioner...maten klar i rätt temperatur på nolltid.Fast funkar det utan kranar så är det nog att föredra...eller???
Hälsningar J i Skälby

Ullton said...

Visst vore det fantastiskt, och kanske är det något som man borde uppfinna?!