Monday, March 08, 2010

ultraljud

Tiden för ultraljudet kommer allt närmre, och jag måste säga att det känns kul fast mest skrämmande. Jag vill att allt ska vara bra, men vågar inte tro på det förrens jag har sett beviset.
Inbillar mig iblsnd fortfarande att jag inbillat mig allt, att jag egentligen inte är gravid. Kanske har jag någon allvarlig sjukdom som levercirros som gett mig denna bula på magen.
Jag tror inte det men man kan ju aldrig vara säker.
Gillar dock min bula, skulle kunna ha den jämt och jag börjar smått förstå mödrarna i familjen annorlunda. haha
Jag vill ha 27 barn.
Minst

2 comments:

Bätty said...

Har varit inne på svenskanamn.se och använt namngeneratorn till ert barn.

Blir det en flicka så ska hon heta Eugenia.

Och en pöjk ska heta Frank.

Bara så att ni vet =)

Ullton said...

Eugenia är taget!