Monday, July 06, 2009

någon flörtade med mig!

Var alldeles nyss och köpte cyckellås till min nya cyckel, samt ett lås till en väns eventuella hälericyckel.
Jag stod och valde länge mellan de olika färgerna på låsen tills jag bestämde mig för två svarta (mycket fantasifullt).
När jag skulle betala undrade den unga killen i kassan om jag verkligen var säker på att jag valt rätt färg. och sen liksom plirade han med ögonen.
Jag kände att jag blev förbannad, för han ska väl skita i vilken färg jag har på mina lås, men precis när jag lite kyligt sagt att jag minsann var mycket nöjd med mina svarta lås, blinkade han med ena ögat och kisade lite sugit med det andra.
Han flörtade!
Jag kom helt av mig.
I Paris hände ju detta dagligen, och man blev smickrad, nu fattar man inte ens att det händer.
My God, I´m a surkärring

2 comments:

Eleonor said...

Haha du är så rolig!!! Läste detta för min man och även han roade sig åt dig!!!!
Haha kram på re

Ullton said...

kul att det är någon som skrattar åt att man blivit surkärring=)