Thursday, July 23, 2009

glömd blogg

Alla har semester och alla latar sig, alla utom jag, jag latar mig på jobbet istället.
Eller inte, jag har hjälpt till att anlägga en trädgård, och det har varit så roligt. Fast det ser inte ut som jag har utfört trädgårdsarbete utan som om jag har varit ute i krig. Jag har sår och blåmärken överallt.
Här om helgen var jag och snickaren samt lite annat folk och kollade in Metallica i Hultsfred, vilken kväll. Kan det finnas något finare än gammal fylla i kroppen Metallica på sen som sjunger Nothing else matters, samtidigt som en stilig Snickare håller om en?
Och inte nog med det jag fick sova i en skåpbil, mellan Snickaren och hans fina tatuerade vän.
När jag ifrågasatte om det var helt ok att jag skulle sova på en 120 madrass tillsammans med snickaren och hans vän så förstod han inte frågan utan sa
- Vi har sovit 4 i den här bilen.
Inget knussel på festival.

2 comments:

Bätty said...

Absolut inte en glömd blogg av läsarna. Det vekrar vara mer problem med bloggskriverskan. Hon verkar lata sig något förfärligt...

Vi är nyligen hemkomna från ett vackert Österlen! Synd bara att det inte blev bättre badväder. Vi ska dock försöka ta oss över till Gottis nästa vecka. Då ska det bli bada av i havet. Fast vi får se om färjorna funkar! Ska'ru'me?

Anonymous said...

Saknat skrivandet, vet dock att du finns och har fullt upp, mammi får ju ett och annat. Tänk den som hade haft en husbil...Murar finns i pappis gener...