Friday, July 31, 2009

big shoes

Var och bowlade med min fina vän och hennes amerikanska man.
När vi skulle på med bowlingdojorna letade jag frenetiskt efter storlek 40. Till sist hittade jag ett par och höll upp dom i triumf.
Den amerikanska mannen tittade på mig och sa med sin charmiga brytning
- Uliis you have really big shoes.
Jag svarade lite snabbt.
- Yes R, Big shoes, big vagina.
Alla blev först lite tysta, sen fnissade vi, och sen försökte R påpeka att vaginor helst ska vara små. Jag kontrade med att det ju faktiskt beror på vem man ligger med.
Kvinnokamp.

2 comments:

Anonymous said...

Men Ullis då! Höte låter bättre.

Sofia said...

Käraste Ullis! Det finns bara en som kan säga något sådant, och det är du! Underbart kul är det i alla fall att följa dig på avstånd ... Stor kram från kalsongmannens Sofia