Monday, May 04, 2009

tentan är över

I morse när jag vaknade var jag så nervös, jag brukar inte bli så nervös men med tanke på morgonens avföringskonsistens så förstod jag att så var fallet.
Irrade runt i lägenheten utan mål samtidigt som jag repeterade latin som jag glömt var det satt.
Bestämde mig för att åka till skolan tidigt för att få tag i ett bra anatomiskt atlas.
När jag klev ur tunnelbanan bestämde jag mig för att Marlboro var enda lösningen, köpte ett paket och rökte en halv medans snusen rann i gomen- det smakade skit.
Klockan blev äntligen dax, och jag tryckte tillbaka mina tårar, handsvetten dröp.
Sen när jag läste så insåg jag att jag förstod det mesta, och jag vet att jag skulle kunna förklara det flesta processer för en patient.
Jag tror att det gick bra.
Fick lite lätt frossa när det hela var över.
Tar en Whiskey nu.

No comments: